Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Sandero 2014 года


Автомобиль: Renault Sandero Stepway 2014 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 2400 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: НаЗАР (Украина, Новая Ушица)   22.11.2014
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Авто купував у серпні 2014 року. Через зростаючий курс долара вибір автомобіля залежав від нього. Тому після огляду наявних грошей вибір пав на Stepway, за 193 800 грн, купував 12 серпня, наступного дня коштувала вже 207 тис. грн. Салон пропонував оформити за 6400, в мрео вийшло близько 5400 грн. Менеджер з продажу таке плів, що боліла голова від нього. Перше враження було чудове, але як завжди туман розвіявся і стали проявлятися мінуси автомобіля. Перший мінус це мягкий метал дверей, та передньої частини автомобіля. Ближнє світло було налаштоване так, що світло метрів 5-7 см (незнаючи як його регулювати це був "приємний" нічний сюрприз), але добре, що воно легко регулюється шестигранником, протитуманки взагалі світять близько 4 метрів, також регулюються, але не настроїв, бо потрібно зняти пластикові елементи бампера. При огляді заднього дивану здається, що місце є, але це досягнуто за рахунок короткого дивану. Задні пасажири жаліються на високу посадку і на відсутню підтримку ніг. Передні сідушки також короткі, ноги і поясниця нила після довгих поїздок. Вирішилось підкладкою шайб та трубки в сидіння автомобіля. Немає обігріву ніг задінх пасажирів, хоча в тунелі в району прикурювача є дієві сопла для підключення далі підігріву, але немає. Багажник реально не великий. В ньому відсутній копійчаний захист порога. Підвіска хоча і енергоємка, але через підняті стійки працює доволі дивно, задні пасажири у порівнянні зі старим логаном скаржаться на жорсткість задньої підвіски та розкачку. Також під час руху по "нашим" дорогам на руль передаються сильні удари. Приїхавши до сервісу навіть не стали дивитися сказала, що там травмобезпечна рульова рейка, яка складається, хоча я перевіряв і люфт не від неї, а ниже в району рейки, якщо дійсно розжата , то регується легко за допомогою спец ключа. Пластиковий обвіс має дефекти і місця поганого прилягання. Місце вставки повітряного фільтра (коштує 350 грн) має погану відливку пластика і тому є щілина близько 4 мм (замітив після купівлі, заклеїв скотчем). Немає пластикових накладок на пороги, що не радує, деталь то потрібна. Порівнював комплекції, які продають наші дилери і північних "сусідів". Крім того що там машини на 3-4 тис. доларів дешевше вартують, так в їхній мінімальні комплекції присутній підігрів сидінь, круіз-контроль, обмежувач швидкості, електродзеркала з підігрівом, передні та задні призговики (наші просять 800 грн), регулювання сидіння за висотою, правда відсутній кондиціонер та аудіосистема.Також було замічено, що skoda rapid яку збирають "сусіди" та наш rapid мають різницю в мінімальні комплекції близько 50 тис. гривень, що не радує простого споживача, хоча виробляють автівки в країні продажу. До речі аудіосистема непогана, але відсутність задніх динамів, не дуже добрі передні, у поєднанні з мягким металом дверки та картами дверей, які додають своїх ноток при русі так і при грі пісень, створює поганий акустичний ефект. Планую вібропласт, заміна акустику спереду та встановлення задніх динаміків. Замічено коли натиснути і утримувати клавішу menu на аудіосистемі являється спеціальне меню, але подивитися швидкість і вольметр не виходить (дуже прикро). Також у випадку коли автомобіль заглухне у русі на панелі приладів не загоряється ні одна сигнальна лампа, що на мою думку небезпечно. Хоча до панелі приладів та керма нарікать немає. Прогнів двигуна можна відслідкувати за його обертами при прогріві близько 950 далі падає близько 800. Полка багажника дуже крихка і при її зняті може легко зламатися. Середня витрата палива близько 6.5 літрів. При швидкості 80 км.год витрата близько 4.5. По місту близько 7 л. Одним словом економія сумнівна. Заправка 90 % вог. Погана робота рідних двірників завжди залишається маленький потік. Огляд назад поганий мені на службовому Tuscon набагато легше маневрувати. В дзеркалах доволі поганий огляд у порівняні шеві нива та тусон.

Плюсы автомобиля: Хороший руль.

Минусы автомобиля: Дивись вище, хоча основний це мягкий метал.

Совет покупателю: Думайте, але за дані кошти в Україні варіантів небагато.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Qasder Azx  

ну, что же. весьма объективный отзыв.

+4ОТВЕТИТЬ  
Yura_N  

А на чому їздив раніше?

+1ОТВЕТИТЬ  
Sfairat  

А у меня один из вариантов замены моего фьюжена на вот такой агрегат... А скажите как зимой с дизелем? нет проблем с запуском? И что по цене ТО? Обслуживаетесь ведь у официалов я так понял?

ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

ТО под 2000 сейчас, в зависимости от дилера. С дизелем никаких вопросов нет, если понимать, что коммон рейл требует высокого качества ДТ, т.е. заправляться нужно на брэндовых заправках ну и ДТ класса "премиум" будет тоже не лишним, особенно зимой.

+1ОТВЕТИТЬ  
Sfairat  

А как по отношение официалов к своим обязанностям? У вас без нареканий? Есть смысл переплачивать за их сервис? Или все таки лучше самому обслуживать?

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Автор отзыва  

Так, дійсно з українською мовою є проблеми, проте мене ще розуміють ))) Раніше їздив на УАЗ 469 Б, Волга 2410, 21091, Славута, два Outlander, Aveo, ваз 2121, 5 службових Chevy Niva - доречі непогані автотівки. На кожній проїхав в середньому по 80 тис. км і тільки одна поломка в дорозі (підшипник генератора). Tuscon з квітня цього року (почала на 50 тис. гриміти підвіска)

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

З дизелем при морозі -3 С проблем не було)). Сервіс відносно не дорогий, хоча при самостійній заміні можна заощадити близько 1 тис. гривень. Планую пройти 1 ТО і все. При купівлі найбільше хвилювався за форсунки, які до речі Delphi і раніше коштували близько 15.000 грн., на даний час за моєю логікою близько 22 тис. Поміж рядків слів працівника зрозумів, що ремонт форсунок з моменту виїзду з автосалона є моїми особистими проблемами. Хоча Ви маєте можливість самостійно перевірити зателефонувавши до їхнього сервісу, можливо Вам нададуть більш чітку інформацію, щодо гарантійного обслуговування двигуна.

ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

минулої зими їздив і в -20 морозу - жодних проблем, завжди заводилася з першого разу (дизель). щоправда, перші 10 хвилин в салоні досить прохолодно

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Sfairat, зверніть увагу на новий Кіа Соул, - як варіант.

ОТВЕТИТЬ  
Sfairat  

Спасибо за ответы! Буду дальше присматриваться-приценятся. Киа мне как то внешне не нравится...Не моё) Я еще смотрел на днях B-max Ford, очень комфортный и продуманный салон, куча наворотов. Но клиренс..

ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

на счет kia - та же тема..

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
British  

хороший отзыв

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Sandero: Renault Sandero Stepway. Блиц-тест до Коктебеля и обратно
Renault Sandero Stepway. Блиц-тест до Коктебеля и обратно

Вместе со вторым поколением седана Renault Logan и хэтчбека Sandero, на рынок выходит и их "кровный родственник" - Renault Sandero Stepway. Этот автомобиль относится к т.н. хетчбекам повышенной проходимости, хотя сильно преувеличивать их возможности не стоит. Но факт остается фактом - благодаря всеобщей моде на кроссоверы, такие автомобили легко находят своих покупателей.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sandero

Renault Sandero 2020 Renault Sandero 7.900$ 2020 40.000 км
Renault Sandero 2011 Renault Sandero 6.200$ 2011 172.000 км
Renault Sandero 2020 Renault Sandero 7.900$ 2020 40.000 км
Renault Sandero 2011 Renault Sandero 6.200$ 2011 172.000 км
смотреть все
объявления