Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Sandero 2010 года


Автомобиль: Renault Sandero 2010 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 7000 км, двигатель - 1.4, комплектация - Laureat
Автор: X-Gosha (Украина, Киев)   16.11.2010
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 2
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 3
Общая оценка3.0

Наїздив на службовому сандерику 7 тис. Рульова на поворотах по бруківці підстукує ще з виїзду від автосалону. Після 3 тис. почала тарабанити обшивка даху біля підсвітки салону. За що 111 тис грн. не розумію. Рідні двірники лобового скла ніякі - не витирають, шкребуть, закороткі. До двірника кришки багажника притензій немає. Поки не купив собі два нормальних гумових довших двірника за 130 грн. мучився в дощ. Тепер про двірники забув взагалі. На трасі їхав з моря (на приватному авто) за сандериком 1.6 він резвіший 140-150 км на годину їхав. А з двигуном 1.4 на розгон важкуватий після 4 тис. обертів щось подібне на ривок з"являється. На обгін на ньому стараюсь рідко йти не тягне. Пробував що з нього можна вижати то більше 130-140 по прямій не їде. Звук для тих хто не гурман піде (для тих хто привик слухати на нормальних колонках з піщалками, сабом і підсилювачем то музика ніяка).

Плюсы автомобиля: Високий кліренс за рахунок 15 дюймових дисків. Досить просторий салон як для такого авто. При спокійній їзді досить економна. Хороше світло як ближнє так і дальнє та і протитуманки хороші. Ручне гальмо тримає мертво. Посадка вища порівняно з седанами.

Минусы автомобиля: Двигун 1.4 ну дуже слабий ні тяги, ні розгону. Малий багажник. Магнітолда з салону фірми "блупункт" почала барахлити майже після першої тисячі км. моргає, звук пропадає як вияснилось контакти відходять прижимаєш працює.

Совет покупателю: Для спокійних людей авто в сам раз. А також радив би це авто напевно жінкам хоча чоного кольору з 1.6 двигуном може і чоловікам підійти. Але як кажуть на вкус і цвет товаріща нет.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Гость  

Ты наверное что-то путаешь, или когда розганяешься с ручника не снимаешь... Да есть минусы но все не так плохо, по скорости, я на своей 1.4 ехал 165 км (по одесской трасе с крыма с женой и полным багажником арбузов и винограда) да динамики разгона после 110 немного не хватает, а до 100 за 12 секунд просто. Клиренс, ходовая, энергоемкость подвески, надежность отличные. Проехав 40000 в салон только на ТО езжу, а рулевое иногда постукиет но если очень резко входить в поворот

ОТВЕТИТЬ  
СЕРЖ  

Гостю. Человек написал свои впечатления по поводу машины, а ты сразу ручник, мучник. Конечно все субъективно, ты пишешь постукивает на поворотах, а он пишет - стучит. Про динамику так же ты пишешь, что после 110 не едет, а он, что с ее динамикой еле 130 -140 разгоняется. Кто из вас прав? Наверное оба. Просто ты ее купил и вынужден включать свое терпило, а он ее просто юзает и пишет как есть.

ОТВЕТИТЬ  
X-Gosha  

Про ручнік :-). Ручнік в неї мертвий , тому рушити на ньому з місця по асвальту не дуже получається. Хоча для розвороту на місціна, на 180 зимою нічого так підходить. А от нарахунок 165 км дуже сумніваюсь. Не в обіду сказано - напевно за рахунок кавунів та винограду + з гори він би міг розігнатся. По надійності, кліренсу не заперечую, поки що притензій немає. Після сандеро з 1.4 як пересідаю на авто з 1.5 двигуном які по ціні дешевші ніж сандеро або 1.6 які на тисяч 10 грн. дорожчі то це відчуття ак на ракеті летиш. Хоча кожному власнику своя машина до душі. Була б це моя власна машинка я б з цим змирився а так описую лише свої власні враження від експлуатації сандеро. Власників сандеро прошу близько до серця не брато, так як в машини є багато плюсів.

ОТВЕТИТЬ  
X-Gosha  

Забув сказати проїхав на ній вже 20 тис. враження, такі як були такі і залишились. Змін ні в кращу ні вгіршу сторону. За перше ТО заплатили 900 грн. за заміну двох фільтрів та масла. Вам вирішувати чи це мало чи багато для даного авто.

ОТВЕТИТЬ  
Евгений  

Та да я на славуте 165 езжу, а это рено. Есть разница.

ОТВЕТИТЬ  
ВИТЕК  

Я на сандеро 1.4 на резине 185 *65 *14 разгонял по ровной 170 до сотни за 11,5 Пробег 17000

ОТВЕТИТЬ  
nik  

ВИТЬКУ))) до сотни за 11,5 с пропелером в попе, иначе не получится

ОТВЕТИТЬ  
Евгений  

niku а ты пробовал до сотни за 11,5 с?

ОТВЕТИТЬ  
ВИТЕК  

Кстати ставил на сандерика легкосплавные 215*55*16 видок просто супер чтото похожее на кросовер ,динамика немного упала

ОТВЕТИТЬ  
nik  

Корч))))) Купив сандеро 1,4 в жовтні 2010 р., пробіг 5000км. Двигун не тягне, стук в задній підвісці, металевий стук з правої сторони в гранаті,шумна трансмісія.

ОТВЕТИТЬ  
VANO  

в мене пробіг 30 тис ... якихось серйозних проблем окрім поскрипування пластмаси на ямах немає. і до 160 км по трасі гонив, так шо не розказуйте "басні" шо більше 130-140 по прямій не їде за такі гроші візьміть собі каліну і буде вам щастя

ОТВЕТИТЬ  
Евгений  

Хорошо сказано VANO:

ОТВЕТИТЬ  
Евгений  

Хорошо сказано не VANO: а Александр

ОТВЕТИТЬ  
Александр  

Стас молодец, сто процентов Подосланный, машина просто Супер, что лучше можно купить за такие деньги??? Чери??? Может Джили??? а нет Ланос Запорожский Круче??? или Форза??? И Обкаешься на этих тачках в Сортире, если их можно назвать машинами.

ОТВЕТИТЬ  
Руслан  

Renault Sandero1,4. Проїхав 26 тис. Купив весоню 2010 року. На 95 бензині (інший не заправляв) до 160-165 км/год розганяється. Більше не намагався витиснути, хоча ніби і був запас по тахометру. Так салонна магнітола поганенька - часом пропадає звук в одному каналі... мабуть контакти. Музика з диску на ямах іноді переривається. При гучності більше 50 відсотків чути спотворення звуку. Мабуть стандартні 2 динаміка не розраховані на більше. На швидкості понад 130 км/год краще тримається на трасі, якщо в багажнику кілограм 50-100 вантажу. З місця на світлофорах стартує досить стрімко, хоча потім усілякі каєни та бехи наганяють ))). ТО перше обійшлось 525 грн. в Києві.

ОТВЕТИТЬ  
гой  

европейське авто-не азiйське.а двигуни задушенi екологiчними нормами тому й здаються заслабкими.цiна у сандеро головний мiнус.

ОТВЕТИТЬ  
X-Gosha  

Так-так. Всім привіт а ось і Я. Бачу тут нові відгуки зявилися. Проїхав Я вже 27000 км. на сандерику 1.4. З включеним кондиціонером тяга суттєво падає про це я забув сказати. Заливаю в нього лише 95. Як їхав максимум 140 так і їде. В цьому переконуюсь кожний тиждень так як маю нагоду їздити по трасам. З гори до 140 розганяється і все. На поворотах з горбиками (один за одним) його просто зносить в сторону і не завжди вдається нормально підрулити. Тут він досить небезпечний. Розхід пального супер економічний крім зими не враховуючи прогрів по місту з пробками та увімкненою пічкою 12л. доходило це вже жах. Але пишу як є. Я не говорю, що за ці гроші можна купити щось краще а просто описую свої враження. З вигляду авто досить гарне (я б сказав веселе). Про поняття "ривок" на старті - 20 м. в кращому випадку та і ривком це не назвеш . Ходова на ямах мені подобається. Зимою десь колись коли потрібно тохи вигрібти це їй не під силу і все. Вона навіть в натяжку не може себе тягнути. Це я порівнюю з власним авто з 1.5 двигуном 8 клапанів прямоток, нульовик, і для душі не погана музика за 1000$. p.s. Власників сандериків прошу не приймати все близько до серця оскільки і в моєму приватного авто є свої мінуси. Для нормальної спокійної виваженої експлуатації авто в цілому досить хороше.

ОТВЕТИТЬ  
X-Gosha  

Сандеро 1.4, 27000км. пробував в нього V-Power від Shell заливати трохи шустріший + тихіше двигун працює але суттєво нічого не змінюється.

ОТВЕТИТЬ  
X-Gosha  

За рік експлуатації ніяких поломок не виникало. Експлуатація: місто, траса, село.

ОТВЕТИТЬ  
vlad  

Всем привет! Езжу год , 21000 км пробег, двигатель 1,6. Магнитолу и колонки поменял сразу, резину на 185. Разгонялся по прямой до170км в час. Расход 8,5 по городу, зимой 10, по трассе 6 л С кондиком динамика падает, на поворотах рулевое подстукивает, в сервисе сказали, что это у многих и дефектом не считается. За первое ТО отдал 800 грв. замена трёх фильтров и масла. Для спокойной езды нормально

ОТВЕТИТЬ  
alex-dnepr  

авто действительно классное на свои деньги. 165-170 не проблема. ТО 670 грн. Больше ничего за 3 года. Только оторвал брызговики, но это после поездки по лесам, лугам и полям с вождением мама не горюй. Не каждый водитель рисковал проехать на своих джипах, где прошла Сандеро.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Sandero: Масло в огонь
Масло в огонь

Спор, что лучше, Sandero или Rio, на самом деле злободневный.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sandero

Renault Sandero 2020 Renault Sandero 7.900$ 2020 40.000 км
Renault Sandero 2011 Renault Sandero 6.200$ 2011 172.000 км
смотреть все
объявления